dexantrealworld
dexantrealworld
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
NBA
 
Fórumok
 
Szavazás
Már jó ideje működik a portál, nem nagy kunszt, de mégis.
Mit szólsz az oldalhoz, tartalmához?

Megvagyok elégedve.
Tetszik.
Dolgozz még rajta.
Szar.
Klassz.
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Zene
 
Kedvenc PC játékaim
 
Kedvenc filmjeim
 
Látogatók versei, regényei és egyéb szösszenetei
 
Kedvenc sportolóim
 
Foci Európa Bajnokság 2008
 
Bemutatás, ismertető
Bemutatás, ismertető : Michael Schumacher

Michael Schumacher

Dexantreal  2006.07.04. 18:56

Michael Schumacher az a Formula-1-es versenyző, aki a létező összes rekordot megdöntötte, 7-szeres világbajnok és még mindig aktívan versenyzik. Álljon róla most egy kis ismertető anyag.

Michael Schumacher 1969. január 3-án született Rolf és Elisabeth Schumacher gyermekeként. A család Kerpin-Manheimbe költözött, egy munkásvárosba, nem messze Kölntől. Itt ismerkedett meg a család a motorsporttal. Michael, ekkor meg csak négy éves volt, apjától kapott egy kartot, amit egy régi fűnyíró motor hajtott.

A világbajnok karrierje ilyen szerényen kezdődött.

A kart a család szenvedélyévé vált, amit az idősebb Schumacher találékonysága, és a fiatal Michael lelkesedése táplált. Rolf Schumacher, technikai érzékének köszönhetően félmunkaidőben a helyi pálya más go-kartjait is szerelni kezdte. Michael 1980-ban Belgiumba, Nivelles-be utazott a Kart Világbajnokságra, és ott látta meg azt a pilótát, aki  mély benyomást gyakorolt rá. Ez a pilóta Ayrton Senna volt. Michael hamarosan nevet szerzett magának, és 1984-ben megnyerte a Német Ifjúsági Bajnokságot, az Európa-bajnoki címet 1987-ben szerezte meg.

 

Az autóversenyzéshez vezető út a Formula Forddal, vagy ahogy Németországban ismerték, a Formula Königgel kezdődőtt. De ahhoz, hogy Schumacher ilyen szinten versenyezni tudjon, szponzorokra volt szükség, és szerencséjére jónéhány szponzor, köztük Jurgen Dick kiszemelte magának a fiatal német fiút. Az első, teljesen végigversenyzett évében, Schumacher 10-ből 9 futamot megnyert. Willie Webernek, későbbi menedzserének ekkor saját Forma3-as csapata volt, és adott egy lehetőséget Michaelnek egyik autójában. Hét vagy nyolc kör után Schumacher 1 1/2 másodperccel gyorsabb köröket ment, mint Webber rendszeres pilótája. Schumacher a Forma3-ban rögtön első évében olyan pilótákkal versenyzett együtt, akik később Forma1-es pilóták lettek, úgymint Karl Wendlingerrel, Heinz-Harald Frentzennel. Végülis Wendlinger lepipálta ellenfeleit. A következő év, teljes egészében Schumacheré volt.

 

Ahelyett, hogy Schumacher a Formula 3000-ben versenyzett volna tovább, Webber betette fiatal pártfogoltját a Mercedes ifi csapatba, ahol egy Sauber sportautót vezetett, korábbi Forma3 riválisaival együtt. Jochen Neerpasch és Jochen Mass figyelő szemei által kísérve Michael kitanulta a versenyautózás minden csínját-bínját. Ezalatt az időszak alatt szedte fel magára Schumacher azt a fesztelen stílust, ami később ismertetőjegyévé vált.

A nagy lehetőséggel akkor találkozott, amikor a Jordan csapat pilótáját, Bertrand Gachot-t börtönbüntetésre ítélték, és Michaelt az ír csapatban tették próbára. Az időeredményei szenzációsak voltak, és gyorsan szerződtették, legalábbis ezt reméltek. A Jordan csapat három évre akarta Schumachert igazolni, de Schumit tanácsadói figyelemre intették. Végül egy időleges szerződést kötöttek, a többi pedig, ahogy a mondás tartja, történelem...

 

Életrajza számokban:

 

ÉLETRAJZ
Név: Michael Schumacher
Születési idõ: 1969. január 3.
Születési hely: Hürt-Hermülheim / Németország
Szülõk: Elisabeth Scheuer (elhunyt: 2003. április 20.) és Rolf Schumacher

Testvér: Ralf (szül.: 1975. június 30., Hürt-Hermülheim / Németország)
Családi állapota: nõs, felesége: Corinna Betsch (szül.: 1969. március 2., Halver / Németország), házasodtak: 1995. augusztus 5.
Gyermekek: Gina-Maria (szül.: 1997. február 20.) és Mick (szül.: 1999. március 22.)
Testmagasság: 174 cm
Testsúly: 74,5 kg (2002-ben mért adat)

Lakhely: Vufflens-le-Chateau / Svájc
Eredeti foglalkozás: autószerelo
Menedzser: Willi Weber
Kedvencei: Fotó: Omega
Étel: olasz konyha, tésztafélék friss paradicsommal, pizza (spaghetti quattro formaggi), lekvár
Ital: almalé ásványvízzel
Focicsapat: 1. FC Köln
Zene: "a természet hangjai", könnyû pop- és rockzene
Autó: Ferrari 550 Maranello
Irodalom: thrillerek
Állat: kutya, tigris, oroszlán
Szín: piros, kék
Versenypálya: Spa-Francorchamps
Film: Titanic, A bárányok hallgatnak
Hobbi: gokartozás, futball, csillagászat, motorozás (Harley Davidson), kerékpározás (mountain-bike), fitness, lovaglás, síelés, búvárkodás, tenisz, röplabda, tollaslabda, hajózás, természetjárás
Elso autója: Fiat 500
Háziállatok: 4 kutya: Jenny (westhighland terrier), Ronnie (német juhász keverék), Flea (keverék), Max (?) és 2 macska: Ecclestone, Mosley
Autogramcím: PPM (Pole Position Management), Tränkestrasse 11, 70597 Stuttgart, Deutschland


Hivatalos Szurkolói Klub:
c/o Offiziele Michael Schumacher Fanclub Deutschland
Köslingerstraße 16
52477 Alsdorf
Deutschland
Szurkolói Klubok:
Ausztráliai Fan Club:
c/o Official Michael Schumacher Fanclub of Australia
PO Box 3
Welshpool 6106
Western Australia
Nagy-Britanniai Fan Club:
c/o Official Michael Schumacher Fanclub UK
14 The Warren
Sandown
Isle of Wight
PO36 9PN
UK
Hivatalos internetes honlap:
www.michael-schumacher.de

 

 

EDDIGI PÁLYAFUTÁSA

A Forma-1 elõtt:
1973. Elkezd gokartozni.
1975. A kerpeni gokart klub bajnoka.
1984. Német junior gokart bajnok.
1985. Német junior gokart bajnok, 2. helyezett a junior gokart világbajnokságon.
1986. 3. helyezett a német felnõtt gokart bajnokságban és a felnõtt Európa-bajnokságon.
1987. Felnõtt német gokart bajnok és Európa-bajnok.
1988. A gokartról autóversenyzésre vált. A német Formula-König bajnokság gyõztese, 10 versenyen 9 futamgyõzelem (autója: König-Fiat). 6. helyezett a német Forma-Ford 1600 bajnokságban (a 12 versenybõl álló bajnokságban csak 10 futamon vett részt), 2. helyezett a Forma-Ford 1600 Európa-bajnokságon (az 5 versenybõl álló bajnokságban csak 4-en vett részt), futamgyõzelem(autója: EUFRA-Van Diemen-Ford).
1989. 3. helyezett a német Forma-3-as bajnokságban. A Makaói Forma-3-as Világkupán az elsõ futam gyõztese, a második futamban azonban kiesik (autója: WTS-Reynard-Volkswagen).
1990. Német Forma-3-as bajnok, a Makaói Forma-3-as Világkupa gyõztese, a Forma-3-as Fuji Kupa gyõztese. (autója: WTS-Reynard-Volkswagen)
Csapatban a C-csoportos Sportautó Világbajnõkság gyõztese a Sauber-Mercedes-Benzzel, egyéniben 5. helyezett (a 9 versenybõl álló sorozatban csak 4 versenyen vesz részt Jochen Mass oldalán) - futamgyõztesek Mexikóvárosban. (autója: Sauber-Mercedes-Benz C11)
1991. Csapatban 3., egyéniben 9. a C-csoportos Sportautó Világbajnokságban Karl Wendlingerrel az oldalán - futamgyõztesek Autopolisban, Fritz Kreutzpointerrel kiegészülve 5. helyen végeznek a Le Mans-i 24 órás versenyen legjobb mercedesesként. (autója: Sauber-Mercedes-Benz C291, Le Mans-ban: Sauber-Mercedes-Benz C11)
Két verseny erejéig részt vesz a Német Túraautó Bajnokságban: a Norisringen az elsõ futamban 25., a másodikban kiesik; Diepholzban az elsõ futamban kiesik, a másodikban 14. (autója: Zakspeed Mercedes-Benz 190E 2.5)
Részt vesz a japán Forma-3000-es bajnokság egyik futamán Sugoban, ahol 2. lesz. (autója: Ralt-Mugen RT23)
A Forma-1-ben:
1991. 4 pont; 12. hely; hat versenyen vett rész (autója: Spa-Francorchamps-ban Jordan-Ford 191, Monzától Adelaide-ig Benetton-Ford B191).
1992. 53 pont; 3. hely; futamgyõzelem Spa-Francorchamps-ban (autója: Kyalamitól Interlagosig Benetton-Ford B191B, Barcelonától Adelaide-ig Benetton-Ford B192)
1993. 52 pont; 4. hely; futamgyõzelem Estorilban (autója: Kyalamitól Interlagosig Benetton-Ford B193A, Donningtontól Adelaide-ig Benetton-Ford B193B)
1994. 92 pont; Világbajnok; futamgyõzelem Interlagosban, Aidában, Imolában, Monacóban, Montrealban, Magny-Cours-ban, a Hungaroringen és Jerezben; diszkvalifikálták Silverstone-ban és Spa-Francorchamps-ban, nem indulhatott Monzában és Estorilban (autója: Benetton-Ford B194).
1995. 102 pont; Világbajnok; futamgyõzelem Interlagosban, Barcelonában, Monacóban, Magny-Cours-ban, Hockenheimban, Spa-Francorchamps-ban, a Nürburgringen, Aidában és Suzukában (autója: Benetton-Renault B195).
1996. 59 pont; 3. hely; futamgyõzelem Barcelonában, Spa-Francorchamps-ban és Monzában (autója: Ferrari F310).
1997. 78 pont, 2. hely - de utólag kizárták (Schumacher hivatalos statisztikáiba azonban beleszámít), futamgyõzelem Monacóban, Montrealban, Magny-Cours-ban, Spa-Francorchamps-ban és Suzukában (autója: Ferrari F310B).
1998. 86 pont, 2. hely; futamgyõzelem Buenos Airesben, Montrealban, Magny-Cours-ban, Silverstone-ban, a Hungaroringen és Monzában (autója: Ferrari F300).
1999. 44 pont; 5. hely; futamgyõzelem Imolában és Monacóban; hat versenyen nem indulhatott Silverstone-ban elszenvedett lábtöréses balesete miatt (autója: Ferrari F399).
2000. 108 pont, Világbajnok, futamgyõzelem Melbourne-ben, Interlagosban, Imolában, a Nürburgringen, Montrealban, Monzában, Indianapolisban, Suzukában és Malajziában (autója: Ferrari F1-2000).
2001. 123 pont, Világbajnok, futamgyõzelem Melbourne-ben, Sepangban, Barcelonában, Monte-Carlóban, a Nürburgringen, Magny-Cours-ban, a Hungaroringen, Spa-Francorchamps-ban és Suzukában. Nemzetközileg az "Év Sportolójává" választják. (autója: Ferrari F2001).
2002. 144 pont, Világbajnok, futamgyõzelem Melbourne-ben, Interlagosban, Imolában, Barcelonában, Zeltwegben, Montrealban, Silverstone-ban, Magny-Cours-ban, Hockenheimban, Spa-Francorchamps-ban és Suzukában (autója: Melbourne-ben és Sepangban Ferrari F2001, Interlagostól Ferrari F2002).
2003. 93 pont, Világbajnok, futamgyõzelem Imolában, Barcelonában, Zeltwegben, Montrealban, Monzában és Indianapolisban (autója: Melbourne-tol Imoláig F2002, Barcelonától Ferrari F2003-GA).

2004. A Scuderia Ferrari versenyzõje.
Statisztikai mutatók (Adatok lezárva a 2004-es Bahraini GP után):
Világbajnok: 1994 (Benetton-Ford), 1995 (Benetton-Renault), 2000 (Ferrari), 2001 (Ferrari), 2002 (Ferrari), 2003 (Ferrari)
Statisztika:
Versenyeinek száma: 198
Futamgyõzelmek száma: 73
Második helyek száma: 34
Harmadik helyek száma: 18
Dobogós helyezések száma:125
GP-pontok száma: 1068


Pole Pozíciók száma: 58
Elsõ sorból rajtolás: 94
Leggyorsabb körök száma: 58
Gyõzelem/Nagydíjrajt: 36,87%
Dobogós helyezés/Nagydíjrajt: 63,64%
Átlagos pontszám versenyenként: 5,394
Pole pozíció/Nagydíjrajt: 29,29%
Elsõ sorból rajtolás/Nagydíjrajt: 47,47%
Leggyorsabb kör/Nagydíjrajt: 29,29%
Vezetésben eltöltött körök száma: 4134
Vezetésben eltöltött kilométerek száma: 19123,549
"Mesterhármas" (azaz pole pozíció leggyorsabb kör, futamgyõzelem egy hétvégén): 17
Futamgyõzelem esõversenyen: 16

Elsõ Forma-1-es versenye: 1991 Belga GP (Spa-Francorchamps) - Jordan-Ford

Elsõ Forma-1-es futamgyõzelme: 1992 Belga GP (Spa-Francorchamps) - Benetton-Ford
Elsõ Forma-1-es pole pozíciója: 1994 Monacói GP (Monte-Carlo) - Benetton-Ford
Elsõ Forma-1-es dobogós helyezése: 1992 Mexikói Nagydíj (Mexikóváros) - Benetton-Ford
A legsikersebb pályái (mindegyiken hatszor nyert versenyt eddig): Spa-Francorchamps, Magny-Cours, Montreal
Az egy szezonban szerzett legtöbb futamgyõzelme: 11 (2002-ben)
Az egy szezonban szerzett legtöbb GP-pontja: 144 (2002-ben)
Az egy szezonban szerzett legtöbb dobogós helye: 17 (2002-ben)
Leghosszabb pontszerzõ sorozata: 2001 Magyar GP - 2003 Malajziai GP; 24 versenyen keresztül
Leghosszabb dobogós sorozata: 2001 Amerikai GP - 2002 Japán GP; 17 versenyen keresztül
Mennyi versenyen keresztül viselte eddig az "1"-es rajtszámot: 86

 
World Cup 2006 - Németország
 
Regényeim, verseim
 
Kedvenc könyveim
 
Linkek
 
Formula-1
 
Kedvenc rappereim, együtteseim
 
A Bermuda háromszög
 

Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!